
دبیرستان دخترانه بانو فلکشاهی(آبی آسمانی۴) به یاد و گرامیداشت مرحومه بانو فلکشاهی از طرف خانواده محترمشان و با مشارکت اداره نوسازی استان خوزستان در حال ساخت می باشد انشاءالله بزودی در بهمن ماه ۹۸ افتتاح خواهد شد.

دبیرستان دخترانه بانو فلکشاهی(آبی آسمانی۴) به یاد و گرامیداشت مرحومه بانو فلکشاهی از طرف خانواده محترمشان و با مشارکت اداره نوسازی استان خوزستان در حال ساخت می باشد انشاءالله بزودی در بهمن ماه ۹۸ افتتاح خواهد شد.