این هم نازنین دختران ما که قرار است در آینده مقطع متوسطه اول و دوم را در این مدرسه بخونند و نیازی نیست که بعد از اتمام آموزش ابتدایی هر روز به شهرستان بستان بروند یا مجبور به ترک تحصیل باشند.

ممنون از همه شما خیرین به ویژه خانم دکتر سدادی عزیز و خواهرانشان و مادر نازنینش بانو فلکشاهی
